środa, 25 listopada 2015

Wymiana słupów niskiego napięcia w Psarach

Bardzo się cieszę że udało się w Psarach doprowadzić jeszcze w tym roku do wymiany części zniszczonych słupów niskiego napięcia w Psarach. Pewnie część mieszkańców była niezadowolona z czasowych wyłączeń energii elektrycznej na terenie naszego sołectwa, które były na przełomie października i listopada ale właśnie wtedy udało się załatwić akcję wymiany najbardziej zniszczonych w sołectwie słupów. Tu bardzo chciałem podziękować osobom odpowiedzialnym za wymianę słupów w trzebińskim Tauronie, gdyż według planu funduszy na tegoroczne wymiany już nie było. Moje pisma, wizyty, monity i telefony oraz dobra wola urzędników z Taurona sprawiły że przed zimą w Psarach wymieniono słupy niskiego napięcia w tym kilka z mojej inicjatywy.
Niektóre szczególnie drewniane były w fatalnym stanie technicznym zagrażającym mieszkańcom posesji na których terenie się znajdowały. Jeden z nich trzymał się właściwie na.. przewodach. Na wymianę w roku 2016 czeka kilka kolejnych wskazanych przeze mnie słupów. Żeby nie było jednak za słodko- jeden ze słupów zakwalifikowanych z mojej inicjatywy do wymiany w tym roku przy Szkolnej zostanie wymieniony w roku przyszłym


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz