piątek, 13 listopada 2015

Ulica Zagórze zostanie w tym roku wyasfaltowana!

Jestem bardzo zadowolony z faktu, że jeszcze w roku 2015 zostanie wyasfaltowana ulica Zagórze w Psarach. Wnioskowałem o to zarówno w pismach z 30 kwietnia br. jak i tym skierowanym bezpośrednio do burmistrza 3 sierpnia, gdy rada Miasta Trzebinia przyjęła uchwałę w sprawie pomocy do powiatu w ,,Przebudowie części DP 1049K- ulica Jana Pawła II w Psarach”. Ulica Zagórze jest niedługą ulicą przylegającą do ,,powiatówki” Jana Pawła II, na której niewyasfaltowany odcinek o utwardzonej nawierzchni o długości około 100 m stanowi własność Gminy Trzebinia. Szkoda byłoby nie wykorzystać faktu remontu przylegającej ulicy DP 1049K i nie zrobić tego z oszczędności przy przetargu na nową nakładkę Jana Pawła II, gdyż podczas gwałtownych ulew namulałoby setki kilogramów szlamu z niezaasfaltowanej ulicy Zagórze.
Jestem wdzięczny panu burmistrzowi, że podszedł ze zrozumieniem do próśb mieszkańców i ulica Zagórze na całej długości zyska asfalt. Jak poinformowała mnie pani burmistrz Barbara Siemek, zarówno remont Jana Pawła II jak i wyasfaltowanie ulicy Zagórze powinno się zakończyć do ostatniego dnia listopada. Ja osobiście mam swoisty ,,sentyment” do tej ulicy, gdyż w tym roku udało mi się tam załatwić poza asfaltem oczyszczenie i udrożnienie z zalegającego szlamu  rowu odwadniającego, wymianę słupa niskiego napięcia przy tej ulicy (2016) jak i wycinkę przy niej paru drzew. Cieszę się, że mieszkańcy ulicy zaufali mi i zwrócili się do mnie ze swoimi problemami. Za to zaufanie bardzo dziękuję.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz