środa, 10 grudnia 2014

Okiem radnego: Moje komisje

Na ostatniej sesji Rady Miasta ukonstytuowały się następujące komisje których przewodniczącymi zostali:
- Komisja rewizyjna: przewodniczący Zdzisław Ścigaj
- Komisja budżetu i finansów: przewodniczący Maciej Kozub
- Komisja prawa i ochrony środowiska: przewodniczący Tadeusz Adamczak
- Komisja rozwoju gospodarczego i przedsiębiorczości: przewodniczący Stefan Adamczyk
- Komisja edukacji i kultury; przewodnicząca Katarzyna Majewska
- Komisja ochrony zdrowia, pomocy społecznej oraz sportu i rekreacji: przewodniczący Tomasz Kobierecki
Ja podjąłem decyzję o pracy w dwóch istotnych dla mojej działalności jako radnego komisjach - rozwoju gospodarczego i przedsiębiorczości oraz rewizyjnej. Dlaczego wybrałem akurat te?
Są one określane przez doświadczonych radnych jako "ciężkie", ale uczestnictwo w ich pracach daje możliwość cennej nauki, zdobycia doświadczenia.  Przede wszystkim jednak będę miał wpływ na to jak i w jakim kierunku nasza gmina i moje sołectwo będzie się rozwijać oraz czy będzie to rozwój racjonalny. Wahałem się jeszcze nad udziałem w Komisji ochrony środowiska, ale stwierdziłem że jako początkujący radny muszę dać z siebie dużo już w tych dwóch wybranych przeze mnie komisjach. Po prostu chcę w nich mocno działać, a nie być figurantem. Gminę w najbliższym czasie czeka uchwalenie budżetu na rok 2015 i to jest teraz najważniejsze zadanie dla burmistrza i radnych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz