piątek, 7 listopada 2014

Mówią o mnie: Grzegorz Banasik

W 2010 roku startowałem w wyborach na radnego gminy Trzebinia i wtedy poznałem Tomka, który pomagał mi w kampanii i popierał moja osobę. Wówczas dostrzegłem w nim prawdziwego społecznika i osobę pozytywnie zaangażowaną w nasze sprawy lokalne. Od tego czasu minęły 4 lata i teraz widzę że się nie myliłem. Tomasz wraz ze Stowarzyszeniem Nasze Psary nieustannie promuje naszą miejscowość na rynku regionalnym pod względem turystycznym jak i kulinarnym. Jest inicjatorem: Święta Ziemniaka, Powitania Wakacji, Andrzejek dla dzieci w Domku Cioci, Barbórki, wspólnego śpiewania pieśni patriotycznych 11 listopada czy choćby niezapomnianej przez wielu mieszkańców zabawy sylwestrowej 2010/2011. Za jego największą wizytówkę ( poza pysznymi potrawami ) należy uznać rewitalizację Łąkawca. To on wraz z Dorotą są pomysłodawcami tej inwestycji. Prywatnie Tomek to pasjonat astronomii, historii, dobrego jedzenia i warzenia piwa, a co najważniejsze kibic "mojej" Wisełki.
Trzymam kciuki za jego start w tegorocznych wyborach.
Powodzenia Tomku!
Grzegorz Banasik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz