środa, 12 listopada 2014

Moje zobowiązanie

To, że trafiłem do Psar to najlepszy "szczęśliwy traf" w moim życiu. Tu spotkałem moją miłość, odnalazłem swoje miejsce na ziemi, jestem szczęśliwy i spełniony, tu założyłem rodzinę, tu na co dzień żyję i działam spotykając wspaniałych ludzi. To mój wielki dług wobec mojej miejscowości. Jeżeli zostanę wybrany Państwa głosami na radnego, zobowiązuję się przez cztery kolejne lata kadencji raz w roku przeznaczać część mojej diety na wspomaganie wybranej psarskiej instytucji np.szkoły, parafii, Domu Kultury, OSP oraz pozostałych, aby się rozwijały i służyły wszystkim mieszkańcom Psar. Nie startuję do Rady Gminy z pobudek ekonomicznych- chciałbym, by nasza wieś rozwijała się i piękniała, i pragnę mieć w tym osobisty udział. Dziękuję wszystkim z poparcie i dobre słowa Tomasz Piszczek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz