środa, 15 kwietnia 2015

Okiem radnego:Jestem w nowym zarządzie Związku Gmin Jurajskich

W dniu 19.03.2015 r. w Miejscowości Klucze odbyło się Zgromadzenie Ogólne Związku Gmin Jurajskich, na którym wybrany został nowy Zarząd oraz Komisja Rewizyjna Związku Gmin Jurajskich. Na zgromadzenie udałem się z radnym Zdzisławem Ścigajem, który przez dwie kadencje reprezentował tam nasza gminę. Na miejscu spotkaliśmy radnego powiatowego Andrzeja Jurę, który był pierwszym przedstawicielem Trzebini w Związku Gmin Jurajskich. Organizacja skupiająca obecnie 38 gmin działa od roku 1991 i ma na celu ogólnie pojętą promocję turystyczną całego regionu Jury ponad podziałami wynikającymi z jej położenia na obszarze dwóch województw: małopolskiego i śląskiego oraz rozwój turystyki wiejskiej, ochrona walorów przyrodniczych i kulturowych Jury, dążenie do gospodarczej i kulturalnej integracji gmin, współpraca i wymiana doświadczeń z zakresu funkcjonowania samorządów lokalnych, opracowanie i popularyzacja budownictwa dostosowanego do krajobrazu. Jako przestwaiciel Trzebini zostałem wybrany do zarządu Związku Gmin Jurajskich, mam nadzieję pracować tam nad jeszcze lepszą integracją i promocją tego, według mnie, najpiękniejszego regionu naszego kraju. Mam też nadzieję, że uda mi się uskutecznić część własnych pomysłów na rozwój i rozpoznawalność turystyczną naszej gminy.


Nowy skład Członków Zarządu ZGJ przedstawia się następująco:


    1. Adam Markowski – Przewodniczący Zarządu ZGJ

    2. Katarzyna Gądek - Z-ca Przewodniczącego ZGJ

    3. Wojciech Dziąbek – Z-ca Przewodniczącego ZGJ

    4. Włodzimierz Tutaj – Członek Zarządu ZGJ

    5. Piotr Mikulski – Członek Zarządu ZGJ

    6. Roman Żelazny – Członek Zarządu ZGJ

    7. Klemens Podlejski – Członek Zarządu ZGJ

    8. Norbert Bień – Członek Zarządu ZGJ

    9. Tomasz Piszczek – Członek Zarządu ZGJ


Komisja Rewizyjna:

    1. Tomasz Kucharski – Przewodniczący Komisji Rewizyjnej

    2. Lesław Blacha – Członkowie Komisji Rewizyjnej

    3. Dorota Hajto-Mazur – Członkowie Komisji Rewizyjnej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz