sobota, 14 marca 2015

Zadzwoń do swojego radnego!

Przez pierwsze dwa miesiące pełnienia przeze mnie funkcji radnego zabiegałem usilnie, zarówno na sesjach Rady Miasta jak i u pani przewodniczącej Rady Miasta Grażyny Hrabii, o to by na stronie internetowej Trzebini pojawiły się telefony i adresy mailowe do wszystkich radnych obecnej kadencji. Bardzo się cieszę, żę radni zgodzili się opublikować na stronie urzędu miasta swoje telefony i adresy mailowe. Uważam, że mieszkańcy powinni mieć stały dostęp do radnego- nie tylko tego, który reprezentuje ich okręg, gdyż wszyscy przede wszystkim są odpowiedzialni za całe miasto i  gminę. Od wczoraj na stronie miasta znajduje się zakładka ,,Napisz do radnego", do korzystania z której serdecznie zachęcam. Ja dodatkowo zamieściłem na niej adres mojej strony www radnego. Jawność i transparentność jest najważniejsza w pracy społecznej na rzecz naszej małej ojczyzny. Link do telefonów i maili radnych tutaj: http://www.trzebinia.pl/component/content/article/138-samorzad-i-administracja/4944-kontakt-do-radnych-rady-miasta-trzebini

2 komentarze:

  1. Jestem obecny na każdej sesji Rady Miasta i pamiętam doskonale, że z inicjatywą kontaktu do radnych zgłosił się Radny Maciej Kozub, a na innej sesji temat BIP-u i przejrzystości przedstawił Radny Wojciech Hajduk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam serdecznie! Oczywiście ma Pan w swoim komentarzu rację- wymienieni przez pana radni podnosili tę kwestie na sesjach. Jako radny już na pierwszym spotkaniu nowych radnych jeszcze przed zaprzysiężeniem poddałem ten temat, potem kilkakrotnie monitowałem w tej sprawie panią Grażynę Hrabię, podczas sesji Rady Miasta również namawiałem część radnych do tego że warto podać telefony i maile jeżeli ktoś posiada dla łatwiejszej dostępności wyborców. Są radni którzy z tej okazji założyli sobie skrzynki mailowe. Ja dorzuciłem jeszcze swoją stronę www. Sukces, nawet taki w sumie niewielki ma wielu ojców. Myślę że to sukces całej nowej Rady Miasta. Zamieszczenie tych telefonów na stronie to była suwerenna decyzja każdego radnego z osobna. Najważniejsze jest to że mieszkańcy całej Gminy uzyskali do nas dużo łatwiejszy dostęp, np. jutro mam umówione na 8.00 spotkanie z mieszkańcem Trzebini który mój telefon znalazł właśnie na stronie Urzędu. Pozdrawiam Pana serdecznie. Tomasz Piszczek

    OdpowiedzUsuń