poniedziałek, 16 marca 2015

Podziękowanie

Pragnę bardzo serdecznie podziękować tym, którzy oddali na mnie swój głos w wyborach sołeckich w Psarach. Jest mi niezmiernie miło, że uzyskałem Państwa głosy dzięki mojej dotychczasowej pracy dla naszej wsi, szczerości i przyzwoitości. Taki wynik to dla mnie zachęta do dalszej pracy i mobilizacji, gdyż widać, że za zmianami zagłosowało tak wielu mieszkańców Psar. Nie zamierzam rezygnować z dalszej pracy dla rozwoju naszego sołectwa, która daje mi tak wiele satysfakcji i która jest moim obowiązkiem, jako radnego Trzebini. Jednocześnie zapraszam już dziś na następne organizowane przeze mnie i Stowarzyszenie Nasze Psary imprezy, wystawy i konkursy. Równocześnie jestem otwarty na możliwość dobrej współpracy z obecnym sołtysem. Psary na to zasługują. 
Tomasz Piszczek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz