wtorek, 7 października 2014

Drodzy mieszkańcy Psar!

W nadchodzących wyborach samorządowych zdecydowałem się kandydować na radnego Gminy Trzebinia reprezentującego tam naszą miejscowość. Podjąłem taką decyzję, bo uważam, że Psary  zasługują na to by rozwijać się i pięknieć bez podziałów i niepotrzebnych nikomu waśni  dla dobra wszystkich swoich mieszkańców. Wkrótce zapoznam Państwa z moim programem wyborczym, postaram się też nie raz obejść z nim wszystkie domy w Psarach. 
Na bieżąco będą się Państwo mogli się ze mną spotykać oraz śledzić postęp mojej kampanii zarówno na stronie internetowej tomaszpiszczek.blogspot.com jak i na moim profilu na facebooku. Jestem też stale  dostępny pod numerem telefonu 695 48 11 33. W ostatnich latach jako prezes Stowarzyszenia Nasze Psary mogli mnie Państwo poznać jako społecznika i osobę dbającą bezinteresownie o dobro Psar. Przez kilka lat współpracowaliśmy ze wszystkimi organizacjami, które również chciały zrobić coś dla mieszkańców. Były to min. Koło Pszczelarzy, Biblioteka w Psarach, Szkoła podstawowa, OSP Psary, WDK czy Koło Emerytów. Zorganizowaliśmy przez ten czas wiele ciekawych spotkań, imprez, konkursów i wystaw dla dorosłych i młodzieży i dzieci zarówno na terenie naszej wsi  jak i gminy.
Od pięciu lat prowadzę społecznie prywatną stronę  internetową Psar www.nasze-psary.net, gdzie na bieżąco zamieszczam informacje z naszego sołectwa. Moim pomysłem było zaadaptowanie Domku Cioci na nieformalną izbę regionalną, gdzie dzieci i młodzież z naszego regionu poznają historię naszej wsi  z eksponatów, z których sporo stanowi Państwa dary. Bardzo dumny jestem z rewitalizacji Łąkawca, który stał się pięknym miejscem  naszej wsi z odnowionymi zabytkowymi tamami  wybudowanymi w XIX wieku przez Potockich. Środki na ten cel udało się pozyskać z Unii Europejskiej, Funduszu Gospodarki Wodnej i Gminy Trzebinia. Warto wiedzieć że w innym wypadku te pieniądze nie trafiłyby do Psar. Dokonałem tego jako prezes stowarzyszenia, nie radny czy sołtys. 
W nadchodzących wyborach samorządowych proszę Państwa o oddanie swego głosu na moją osobę. W zamian oferuję ciężką pracę dla dobra sołectwa, zaangażowanie i nowe, nieskażone układami pomysły. Chcę by Psary rozwijały się jako nowoczesna miejscowość z perspektywami bezpieczeństwa, pracy, nauki i wypoczynku dla wszystkich swoich mieszkańców.

Tomasz Piszczek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz